Učitelji

Una Košir

Kljunasta flavta, glasbeno uvajanje, solfeggio

Flavtistka Una Košir je svojo glasbeno pot začela pri učiteljici kljunaste flavte Barbari Cefera na Glasbenem centru Edgar Willems in šolanje nadaljevala na Konservatoriju za glasbo in balet Ljubljana pri prof. Mateji Bajt, kjer je z odliko opravila glasbeno maturo. Leta 2018 je zaključila magistrski študij kljunaste flavte na ljubljanski Akademiji za glasbo pri isti profesorici in za svoj magistrski koncert prejela diplomo s posebno pohvalo, summa cum laude.

Redno se izpopolnjuje na seminarjih za kljunasto flavto in komorno igro pri različnih profesorjih (Katharina Lugmayr, Adrian Brown, Peter van Heyghen, Helge Michael Stiegler, Susanne Scholz …), prejela pa je tudi več priznanj na državnih in mednarodnih tekmovanjih; na TEMSIG-u leta 2013 kot solistka zlato plaketo in prvo nagrado, leta 2015 zlato plaketo z ansamblom La dolce fiamma, na državnem tekmovanju leta 2016 pa je kot solistka prejela zlato plaketo, prvo nagrado in posebno priznanje za osvojenih 100 točk. Sodelovala je tudi na 3. in 4. Mednarodnem tekmovanju iz solfeggia Akademije za glasbo v letih 2015 in 2017, kjer je prejela prvič srebrno in drugič zlato plaketo.

Kot članica in kot solistka je sodelovala z Orkestrom Slovenske filharmonije; leta 2017 je z njim izvedla Vivaldijev koncert v c-molu, v letošnjem letu pa se je skupaj z Matejo Bajt predstavila v ciklu baročnih koncertov.

Redno nastopa z ansambloma kljunastih flavt La dolce fiamma in Le Phénix; s slednjim je med drugim nastopila na evropskem dnevu stare glasbe v okviru festivala Seviqc Brežice. Dejavna je tudi na področju sodobne glasbe in pogosto izvaja dela mlade generacije slovenskih skladateljev (projekt Mini opere Akademije za glasbo, cikel Zvokotok v Španskih borcih, Mednarodni bienale sodobne glasbe Koper …).
Leta 2014 je na mednarodnem kongresu v Rimu pridobila pedagoško diplomo Willems. Kot prva učenka, ki je na GCEW postala tudi učiteljica, z velikim veseljem poučuje najmlajše v programu glasbenega uvajanja, starejše učence pa solfeggio ter kljunasto flavto. S svojim odličnim poznavanjem stare glasbe spodbuja vključevanje renesančnega in baročnega muziciranja v šolske in koncertne programe naše šole.